Interview met Dynie Schuurman

Interview

Lessen uit een goede
aanpak: luister goed
en werk samen

Interview

De welwillendheid van alle partijen heeft ervoor gezorgd dat de schadeafwikkeling wel positief is verlopen.

Dynie Schuurman

“Luister echt en voel wat de cliënt nodig heeft. En werk met elkaar samen.”

Linda Renders

“De menselijke benadering van alle partijen is mij voornamelijk bijgebleven.”

Diana Geboers

“We wilden noch de verzekeraar, noch onszelf tekortdoen. Het moest zuiver blijven, het moest billijk zijn en kloppen. Dat was voor ons de enige manier om met alle aanpassingen ook blij te kunnen zijn.”

Dynie Schuurman

“Door in alle openheid goed te communiceren, en door goed naar het slachtoffer te luisteren, geef je waarde aan diens inbreng en ondersteun je die eigen regie.”

Mark van Dijk

“Het komt erop neer dat je goed naar de behoefte moet luisteren, het slachtoffer centraal stelt en af en toe buiten de normale paden gaat. Met elkaar kom je dan tot reële oplossingen.”

Diana Geboers

“Ik trof destijds een mevrouw die heel erg zoekende was. Wat is mij overkomen en wat betekent dat voor mijn leven? Mijn leven staat op zijn kop en hoe moet het nu verder?”

Linda Renders

Dynie Schuurman

naam 
| functie

Dynie Schuurman overkwam in maart 2013 een ernstig verkeersongeval. Op haar fiets werd ze door een vrachtwagen aangereden. Ze verloor beide benen en later bleek ze ook een incomplete dwarslaesie te hebben opgelopen. Op het PPS Congres in september vertelde Dynie Schuurman over de afwikkeling van haar schade. Zij was daar heel positief over. Om te verduidelijken hoe deze prima praktijk tot stand kon komen, vroegen we de betrokkenen Linda Renders (Trivium advies), Mark van Dijk (Flyct), Diana Geboers (Achmea) en ook Dynie Schuurman naar hun ervaringen.

Interview met Dynie Schuurman

Lessen uit een goede
aanpak: luister goed
en werk samen

Interview

“De menselijke benadering van alle partijen is mij voornamelijk bijgebleven.”

Diana Geboers

“We wilden noch de verzekeraar, noch onszelf tekortdoen. Het moest zuiver blijven, het moest billijk zijn en kloppen. Dat was voor ons de enige manier om met alle aanpassingen ook blij te kunnen zijn.”

Dynie Schuurman

“Door in alle openheid goed te communiceren, en door goed naar het slachtoffer te luisteren, geef je waarde aan diens inbreng en ondersteun je die eigen regie.”

Mark van Dijk

De welwillendheid van alle partijen heeft ervoor gezorgd dat de schadeafwikkeling wel positief is verlopen.

Dynie Schuurman

“Het komt erop neer dat je goed naar de behoefte moet luisteren, het slachtoffer centraal stelt en af en toe buiten de normale paden gaat. Met elkaar kom je dan tot reële oplossingen.”

Diana Geboers

“Luister echt en voel wat de cliënt nodig heeft. En werk met elkaar samen.”

Linda Renders

Dynie Schuurman

“Ik trof destijds een mevrouw die heel erg zoekende was. Wat is mij overkomen en wat betekent dat voor mijn leven? Mijn leven staat op zijn kop en hoe moet het nu verder?”

Linda Renders

Dynie Schuurman overkwam in maart 2013 een ernstig verkeersongeval. Op haar fiets werd ze door een vrachtwagen aangereden. Ze verloor beide benen en later bleek ze ook een incomplete dwarslaesie te hebben opgelopen. Op het PPS Congres in september vertelde Dynie Schuurman over de afwikkeling van haar schade. Zij was daar heel positief over. Om te verduidelijken hoe deze prima praktijk tot stand kon komen, vroegen we de betrokkenen Linda Renders (Trivium advies), Mark van Dijk (Flyct), Diana Geboers (Achmea) en ook Dynie Schuurman naar hun ervaringen.